miercuri, 16 decembrie 2009

love lives forever

in gandurile mele si in inima mea esti doar tu, inger de lumina.
nu ma simt trista sau singura pentru ca te stiu aici.
cat de mult insemni...ce minune sa poti fi nemuritor...
cat de mici si neinsemnati suntem, cat de mult mi-as dori sa iti seman, oare pot? oare voi reusi?
stiu ca asta vrei de la noi. este mostenirea pe care ne-ai lasat-o si responsabilitatea noastra, "children of the earth"...
este prea tarziu sa te mai pot vedea, dar nu este prea tarziu sa calc pe urmele pasilor tai, sa urmez calea unui inger...

you're forever in my heart...
hold me forever in you angel wings...

Un comentariu:

  1. Imi pare rau ca a plecat dintr noi. Si pentru mine ramane nemuritor, si chiar daca nu eram un mare fan inainte de tragedie am fost foarte afectata.Iubesc melodiile lui.Enorm.
    Alexandra.

    RăspundețiȘtergere